Tu są zasady, jakie muszą obowiązywać w naszej bandzie
1. Po pierwsze, zaleca się, żeby żadna osoba z bandy nie kłóciła się z innymi członkami, szczególnie - jeżeli mają wyższe rangi w gildii. To może się skończyć źle dla was obu...
2. Po drugie, każdy członek awansuję wg. tego planu:
-Złodziej: dzień gry na serverze + Chęci + Wykonane zadanie; -Rzezimieszek: trzy dni gry jako Złodziej + Zgody 3 Rzezimieszków;
Rzezimieszek ma dwie drogi: -Bandyta -Łucznik
Bandyta: -Rozbójnik: cztery dni gry jako Rzezimieszek + Zgody 3 Rozbójników; -Łupieżca: tydzień gry jako Rozbójnik + Zadanie Dowódcy; -Bandyta: tydzień gry jako Łupieżca + B. Dobre sprawowanie się;
Łucznik: -Łucznik: cztery dni gry jako Rzezimieszek + Zgody 3 Łuczników; -Łowca: tydzień gry jako Łucznik + Zadanie Dowódcy; -Łucznik-Morderca: tydzień gry jako Łowca + B. Dobre sprawowanie się;
3.WARTY, jedno z najważniejszych. Tylko herszt i zastępca może organizować warty. Warty tworzą rzezimieszki, łupieżcy i bandyci. Zmiany są:
-Obok chaty Cavalorna; -Wejście do ukrytej jaskini za chatą Cavalorna; -Wejście do Obozu Bandytów; -Obóz Bandytów; -Drugie wejście(bardziej od strony lodu) do Obozu Bandytów; -Mały obozik górny przy granicy lodu;
Jedna warta trwa gothicową godzinę. Przypuśćmy, że Bandyta rozpoczyna wartę przy wejściu(1) o 16:00 w gothicu, następna zmiana to wejście (2), więc o 16:55 wybiera się powoli do wjeścia, by o 17:00 rozpocząć tam wartę. Tak wygląda warta na serverze OrksWorldRP każdy bandyta, łupieżca i rzezimieszek ma obowiązek być 1 gothicową godzinę na warcie
4.Nie atakujemy Sojuszników - Temat 'Dyplomacja' - czyli nie robimy ogólnego DM bez powodu, tylko za pozwoleniem herszta
5.Zasady OOC i IC itp. (stosowanie nawiasów jeżeli nie jest to związane z grą RP, oraz stosowanie <> do czynności).
6.Słuchamy wyższego rangą i KAŻDY słucha się herszta oraz zastępcy
|