Forum Polskiego Servera GMP - OrksWorldRP
Tu są zasady, jakie muszą obowiązywać nasze Rycerstwo.
1. Po pierwsze, zaleca się, żeby żadna osoba z klas Rycerstwa nie kłóciła się z innymi członkami, szczególnie - jeżeli mają wyższe rangi w gildii. To może się skończyć źle dla was obu...
2. Po drugie, każdy członek awansuję wg. tego planu:
-Zwiadowca: Dzień gry + Zadanie wykonane + Chęci
-Knecht: Trzy dni gry jako Zwiadowca + Zgody przynajmniej 3 knechtów:
Knecht ma dwie drogi:
Kusznictwo
Rycerstwo
Kusznictwo:
-Kusznik: Cztery dni gry jako Knecht + Zgody przynajmniej 3 Kuszników.
-Strzelec Wyborowy: Tydzień gry jako Kusznik + Zadanie Dowódcy.
-Jednostrzałowiec: Tydzień gry jako Strzelec Wyborowy + B. Dobre sprawowanie się;
Rycerstwo:
-Żołnierz: Cztery dni gry jako Knecht + Zgody przynajmniej 3 Żołnierzy.
-Rycerz: Tydzień gry jako Żołnierz + Zadanie Dowódcy.
-Palladyn: Tydzień gry jako Rycerz + B. Dobre sprawowanie się;
-Zastępca Dowódcy(klasa: Dowódca): Zgoda Dowódcy + Celujące Sprawowanie się + długi czas gry na serverze.
3.WARTY, jedno z najważniejszych. Każdy Żołnierz albo Rycerz może organizować warty, także Paladyn i Dowódca( w tym przypadku ja, Huntik). Warty tworzą Żołnierze. Zmiany są:
-Wyłom
-Klasztor
-Główny budynek(tam gdzie Gomez)
-Więzienie
-Brama
Jedna warta trwa gothicową godzinę. Przypuśćmy, że Żołnierz rozpoczyna wartę przy Wyłomie o 16:00 w gothicu, następna zmiana to Klasztor, więc o 16:55 wybiera się powoli do Klasztoru, by o 17:00 rozpocząć tam wartę. Tak wygląda warta na serverze OrksWorldRP(wzór wzięty z KhorinisPL, dzięki chłopaki za pomysł )
4.Nie atakujemy Sojuszników/tych z którymi mamy pokój - Temat 'Pakty i Sojusze' - czyli nie robimy ogólnego DM bez powodu, tylko jeżeli mamy wojnę.
5.Zasady OCC i IC itp. (stosowanie nawiasów jeżeli nie jest to związane z grą RP, oraz stosowanie <> do czynności).
6.Słuchamy wyższego rangą i KAŻDY słucha się Paladyna (mnie, Huntika oraz mojego zastępcy, jak będzie ).
PS. Wielkość zasady wyznacza jej wartość.
Offline